Objektivní recenze na české restaurace očima nezávislého strávníka. Skvělé gurmánské, ale i hororové zážitky české gastronomie...

úterý 27. listopadu 2012

Pizzerie Mediterane

Picérka na pražském Smíchově má ke smíchu hodně daleko. Alespoň já jsem se nesmála... U prohlížení jejich webovek jsem skoro brečela. Jaký má prosím vás význam mít web restaurace ve flashi? Pokud jde o mě, hledám zde prosté informace. Chci se podívat na fotky, chci si v klidu prohlédnout menu. Jakmile na mě vyskočí flashová animace, fotky nejdou zvětšit a kvůli menu si musím stáhnout PDF soubor, chce se mi odejít a už se nikdy nevrátit...
foto web restaurace
Prostředí
Interiér restaurace mi přijde velice zdařilý. Jednoduché posezení, bar obložený kamenem, pergoly, dřevěné okenice. Interiér má vyvolávat dojem, že vlastně nesedíte uvnitř, ale na zahrádce. Za mě jednička s hvězdičkou! Originální a i přez vzdušnost prostoru útulné...
Menu
Menu je velice rozsáhlé, jak už je u pizzerií zvykem. Obecně je asi lepší do tohoto druhu restaurace chodit s jasnou představou o tom, co si dáte (pizzu nebo pastu?) No a já chtěla polévku. A to jsem si měla sakra jinak vybrat.
Jídlo
Chcete si dát místo rajčatové polévky raději Sugo s umně naaranžovanou smetánkou pro kočičky? Jak je libo, zaskočte do Mediterane a splní vám váš sen. Ne opravdu si nedělám legraci. Tomatová polévka byla hustčí než rajská omáčka s pěti. O chuti snad netřeba...? No dobře, vykopte protlak do rendlíku a ohřejte ho. Výsledkem budiž polévka za 46 Kč.
Polévka Minestrone na tom nebyla o nic lépe. Vzezřením i chutí nepříliš čerstvá. I když obsahovala parmezán, chutnala jak vývar ze starých ponožek. Bože nechtěla bych vidět třetí možnost polévky, a to houbovou...
Studený talíř s výběrem italských salámů, sušenými rajčaty a mozzarelou. Foccacia s bylinkovým máslem (foto bohužel dost špatné kvality, takže nepřipojuji) byla měkká, čerstvá a řekla bych, že ze všeho, co jsme tady ochutnali, nejzdařilejší.
A máme tu tuňákovou pizzu. Pizzu by snad v pizzerii mohli umět ne? Na téhle v podstatě nic špatného nebylo. V podstatě. Až na to příliš tlusté těsto...Achychouvej.

Nápoje
Pivo Staropramen a Rulanské šedé víno. Mě osobně vínko chutnalo tak o stopadesát procent víc než všechny předešlé chody...

Servis
Obsluha příjemná, podle etikety objednala nejdříve dámy a vše správně naservírovala. Na jídlo jsme nečekali, polévku jsme dostali téměř ihned po objednání, je znát, že personál je vycvičený, jelikož se pizzerie nachází v těsném sousedství s multikinem (bývalé Village cinemas, nyní Cinestar) a kancelářskými domy,  lidé nemají čas zde trávit hodiny.

Toalety
Nevyvolaly ve mě příliš čistý dojem, avšak příjemné, vše na svém místě.

Závěrečné hodnocení: na stupnici od 1 vidličky(nejhorší), 3 vidličky (průměr) po 5 vidliček (nejlepší)

Závěrem: 
Na vyvážený poměr kvalita a cena zapomeňte.
Za spoustu peněz dostanete průměrné jídlo.

2 komentáře:

  1. Dobry den,

    ja jsem se ovsem nasmal dostatecne.
    Presne blog, ktery potrebujeme. Vypovidaci hodnota zadna, Vase znalost gastronomickych principu nulova. A s tim, jak ovladate cesky jazyk byste se mela velmi rychle vratit na zakladni skolu! Co odstavec, to nekolik gramatickych a stylistickych chyb.
    Marek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ok, díky za názor, prosím běžte tedy ukojit svou potřebu po spisovné češtině, profesionálních znalostech gastronomických postupů na jiný web. Nejspíš jste nepochopil. Tenhle blog dělám pro radost, protože mě baví fotit a ráda se dobře najím. Nechci tady nic popisovat způsobem, kterému normální strávník nerozumí. Každopádně děkuji za upozornění a Váš názor a spíš bych se divila, kdyby se tu nikdy takový komentář neobjevil. hezký den

      Vymazat