Objektivní recenze na české restaurace očima nezávislého strávníka. Skvělé gurmánské, ale i hororové zážitky české gastronomie...

úterý 4. prosince 2012

Quick: Bageterie Boulevard

Dlouho jsem zvažovala, jestli zrecenzovat známý fastfoodový řetězec Boulevard. Na druhou stranu si ale myslím, že je stále hodně lidí, kteří sem nechodí a tenhle fast neznají. Takže proč ne?
Bagetárna nabízí sympatické fastfoodové menu.
 12 druhů baget : na výběr máte ze čtyř druhů chleba, přičemž jiný než světlý vás bude stát +5 Kč.
Zatím jsem ochutnala asi tři z nich. Bruselská bageta s rustic chlebem. Ne příliš výrazná chuť. Obsahuje kuřecí steaky, sýr s modrou plísní, dresing a grilovanou cibulku. Příště bych si jí asi už nedala, hlavně tedy kvůli její nevýraznosti. Jinak ovšem bez problému, náplně bylo dost.
Americká bageta. Masové koule, ementál, dresing, grilovaná cibulka a barbecue omáčka. Hlavně díky poslední zmíněné ingredienci dobře klouže do krku. Na fotce s rustic chlebem, ale lépe chutná s obyč světlým(bez příplatku). Mnohem zajímavější a výraznější volba než Bruselská b.
Posvítíme si na polévky. Tady je dost znatelný rozdíl mezi tím, kde si polévku objednáte (39,- samostatně, 19,- v rámci menu). Řeč bude o aktuálce- Dýňové polévce. Zatímco v Metropoli na Zličíně ji podávají v umělohmotné misce(foto níže), v Praze ve Vodičkově ulici ji dostanete v keramickém hrníčku(v Metropoli by nejspíš už hrníčky nikdy zpátky neviděli:).
 Zatímco ve Vodičkově byla hutná a krémová(viz. foto níže), v Metropoli se mi zdála spíš naředěná (ale zase tam bylo víc semínek:) Rozdíl byl patrný i v chuti.
 Cizrnová polévka, kterou jsem měla v létě byla bezkonkurenční, ještě teď na ní vzpomínám a byl to také jeden z důvodů, proč jsem se do Boulevardu na polévku vrátila.
Salát s pečeným lososem a praženým sezamem.
 Patatas s domácí tatarskou jsou mým favoritem z celé bagetárky. Když máte hlad na něco malého...
I tady ale platí, že záleží na tom, kde si je dáte. Ve Vodičkově ulici bylo tatarky málo, v Metropoli dostatek (několikrát ověřeno!)
Obsluha v Boulevardu byla vždy velmi přívětivá.
Závěrem:
Bageterie Boulevard je příjemnou fastfoodovou variantou. Když už vám lezou všechny ty číze a tvistry krkem, zajděte vyzkoušet něco nového, čerstvého a svěžího. Zapečené bagety, chutné polévky, Ice Tea v lahvi a ty nejlepší Patatas! (článek budu průběžně aktualizovat!)

Jaké máte zkušenosti s Boulevardem vy?
HODNOCENÍ: JEDEN TÁCEK K PŘÍBOREM(NEJHORŠÍ), PĚT TÁCKŮ (NEJLEPŠÍ)

1 komentář:

  1. Bageterie Boulevard mám moc ráda. Mám zkušenosti s přívětivou obsluhou v Dejvicích, ve Vodičkově, i v nově otevřené pobočce na Národní. Tam mají v prvním patře coffee bar s "domácími" koláčky, trochu vyšší cena, ale chuťové skvělé. Patatas miluju, jsou nepřekonatelné! Z baget mám nejradši švýcarskou. Náplně jsem měla vždy a všude dost, bagety upřednostňuju světlé, mám pocit, že mají nejlepší (resp. nejméně výraznou) chuť.

    OdpovědětVymazat