Objektivní recenze na české restaurace očima nezávislého strávníka. Skvělé gurmánské, ale i hororové zážitky české gastronomie...

středa 22. ledna 2014

Homecooking: Pizza Mufinny

Sjíždění pinterestu je vysoce návykové, vždycky najdu něco, co bych si chtěla okamžitě uvařit...bohužel času je málo (ale chuť je pořád!)... 
Pizzové muffiny jsou super jednoduché, tak je zkuste taky!
Ingredience:
Pojedeme hrníčkovou metodou! (jaký hrníček? Na dvanáct muffíků mi těsto vystačilo akorát, použila jsem hrníček o objemu 250 ml- taková ta klasická velikost čajového hrníčku))
  • 3/4 hrníčku mouky (hladké)
  • 3/4 čajové lžičky prášku do pečení
  • 1 polévková lžíce koření na Pizzu (seženete např. na farmářských trzích)
  • špetka soli
  • špětka chilli (lze vynechat)
  • 3/4 hrníčku mléka
  • 1 vejce
  • 1 hrníček nastrouhané mozzarely (podle voka, já tam dala jedno balení)
  • 1/4 hrníčku nastrouhaného parmazánu
  • 1 hrníček nakrájené červené papriky na kostičky (prostě jednu celou větší)
  • rajčatová omáčka na pizzu (třeba tento recept ), jako doplněk, k namáčení muffíků (lze tedy vynechat).
 Z výše popsaných ingrediencí smíchejte těsto. Nejdříve mouku, prášek, sůl, vejce a mléko, přisypte papriku (můžete i kousky salámku nebo slaniny- prostě vytuňte dle libosti), strouhané sýry a dobře promíchejte, nechte asi 10 minut odležet.
 Košíčky na muffiny si předem vymazejte, jinak je pak z nich nedostanete a budou se vám lepit k papíru, anebo vymazejte jen formu a na papírové košíčky hoďte bobek), předehřejte troubu na 190-200 stupňu celsia a muffiny pečte cca 25 minut, až zezlátnou. Nechte trochu vychladnout a podávejte s rajčatovou omáčkou :))
 Ideální svačina třeba na cesty!

5 komentářů:

  1. Super, až se vrátím domů, tak hned peču... zatím jsem vždycky dělala jen sladké :-)

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to skvěle, taky je určitě zkusím... jinak já formu nevymazávám vůbec a nelepí se mi, pekla jsem teda taky jen ty sladký

    OdpovědětVymazat
  3. Musím zkusit! Zase je to něco jiného než ty nasladko :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou výborné, přidala jsem ještě salám, aby to doma prošlo, ale byla jsem pochválena. Takže chválu posílám dál a děkuji. :)

    OdpovědětVymazat