Objektivní recenze na české restaurace očima nezávislého strávníka. Skvělé gurmánské, ale i hororové zážitky české gastronomie...

čtvrtek 21. dubna 2016

Dámejídlo.cz/ Sake Sushi, Indian by nature

I když si obědy raději nosím vlastní, tak občas přijdu do práce prostě s prázdnou a okolo 11té začínám objednávat něco na zub. Jak už víte, tak miluju asijskou kuchyni, takže si nechávám posílat především vietnamská, thajská a indická jídla.

Sake Sushi mě zaujali nabídkou všeho možného za docela rozumné peníze, protože ruku na srdce, komu by se každý den za oběd chtělo dávat 250+krabička+rozvoz. I tak 150,- je pro mě většinou maximální cena, za kterou jsem ochotná si jídlo objednat. Abyste rozuměli, nemám problém s tím dát za jídlo víc (mnohem víc), ale v takovém případě se nechám ráda obsloužit v příjemné restauraci se vším všudy. 

Bun bo nam bo (125 Kč) je moje oblíbená nudlová volba a vyplatila se. Měkké, dobře namarinované maso, dostatek zeleniny, mungo klíčky, dobrá zálivka a spousta nudlí. Nutno podotknout, že pokud si nemáte možnost přendat jídlo do talíře, tak s promícháním budete asi dost zápasit. Jinak ale oběd na jedničku, dokonce jsem dostala dvoje hůlky. :)

Pad Thai Kai, thajské nudle s kuřetem a arašídy (135 Kč) byly malinko slanější než bych uvítala, nicméně dochucené tak jak mají být, porce opravdu velká, velké plus vidím v kopičce chilli na okraji krabičky, které se běžně k pad thai nedává, ale já si s radostí celou porci posypala. Objednala bych znova.
Tadka dal z restaurace Indian by nature. Osobně stále nechápu proč jsou indická jídla všude tak nemožně předražená, 250 korun za trochu čočky, koření a případně masa je fakt výsměch, protože se nejedná ani o pracnou přípravu nebo ingredience. Nicméně tenhle indický vegetariánský dál byl moc dobrý (150 Kč), celozrnou placku jsem si objednala zvlášť (dohromady tedy 200 Kč !!!) a byla skvělá ještě teplá. Vše dobře zabaleno. 

No nedalo mi to a obdobu tohohle jídla jsem si zkusila uvařit o pár dní později i doma. Za pár korun skvělá večeře a níže indická Rajma, taktéž za pár Káče z toho co dům dal. Řekla bych náklady na jednu porci max 50 Kč. Tak proč jsou ti indové tak drazí? Kdyby nebyli, ráda bych objednávala častěji :)

Máte zkušenosti s těmito restauracemi nebo dobrý tip na rozvoz ásie na Praze 6?



Všechny uvedené restaurace doporučuji minimálně co se týče těchto jídel. Budu se těšit na vaše komentáře ohledně Dámejídlo služby a vašich tipů!


1 komentář: